Interaktywna

Blog informacyjny

Reklama i Marketing

Jak prowadzić fanpage reklamowy

Współczesny świat reklamy i biznesu nie może obejść się bez mediów społecznościowych. To fakt bezsprzeczny. Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że zdobycie przewagi nad konkurencją, pozyskanie nowych klientów, nawiązanie długofalowych relacji z nimi, przywiązanie ich do marki to podstawa sukcesu, dlatego coraz więcej firm posiada swój profil w mediach społecznościowych tj. Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter.

Czy wystarczy jednak założyć profil na Facebooku, czasem opublikować na nim jakiś post (nowa oferta lub informacje o produkcie czy usługach)? Nie wystarczy. Mało interesujące, prowadzone w nieciekawy sposób konto nie będzie wzbudzało zainteresowania ani nie będzie przyciągało uwagi. Zatem decydując się na założenie konta i samodzielne jego prowadzenie należy mieć na względzie fakt, że czynność ta wymaga poświęcenia czasu (reakcja na komentarze i wiadomości od użytkowników musi być krótka, treści merytoryczne i ciekawe, spójne, nieszablonowe grafiki) i przemyślanej strategii. Jeśli tego zabraknie, zamierzony efekt, nie zostanie osiągnięty.

Dlaczego warto zlecać prowadzenie firmowej strony na Facebooku agencji marketingowej?

Agencja marketingowa:

  • przygotuje wysokiej jakości treści do postów,
  • ustali spójną strategię, plan, treść i grafikę,
  • utrzymuje kontakt z użytkownikami, angażuje ich do zostawiania komentarzy oraz wysyłania wiadomości,
  • wykorzystuje do promocji wszystkie niezbędne narzędzia, które oferuje Facebook i czyni to zgodnie z regulaminem,
  • buduje zasięgi – dociera do coraz większej ilości użytkowników, pomaga zwiększyć rozpoznawalność firmy.

Agencje marketingowe zatrudniają specjalistów – grafików, copywriterów, pozycjonerów, informatyków, którzy tworzą strony internetowe – wszyscy bardzo sprawnie poruszają się po świecie reklamy, znają najnowsze trendy, tajniki działania i narzędzia poszczególnych mediów społecznościowych. Profesjonalna opieka nad firmową stroną zajmuje im zdecydowanie mniej czasu, a uzyskane efekty są o wiele większe i lepsze niż w przypadku samodzielnego prowadzenia konta.